Дистанційне навчання 29.10-25.11.21

19 і 22 листопада 

Тема: Хрестина Мельник  «Марія Приймаченко». Дослідження медіа «Добрі звірі Марії Приймаченко».

Прочитати оповідання на с. 36-37.

Дати відповіді на запитання.

Переглянути відео «Добрі звірі Марії Приймаченко»

19 листопада   Математика

Тема. Ознайомлення із числами в межах 199

Розглянути таблиці на ст. 61,прочитати числа.

№437 – виписати вирази, значення яких менші від 50.

18 листопада

 Українська мова

Тема. Слова з префіксами з-, с-. 

Ст. 47 повторити правила.

Ст. 48, впр.135 – списати слова, уставляючи потрібні префікси.

Математика

Тема. Числові і буквені вирази

Ст.56,№ 397, 400, 401 – усно.

Ст.57 - №403 – обчислити периметр квадрата.

№406 – знайти значення виразів.

17 листопада

Математика

Тема. Закріплення таблиці ділення на 9

Повторити таблицю ділення на 9.

Ст.55, №№387,388 – усно.

№388 – розвязати рівняння.

№389, 390 – розвязати задачі виразом.

16 листопада 

Літературне читання

Тема: Галина Терещук «Біатлон – це те, що я дуже люблю» 

Прочитати статтю на с. 34-35.

Проведіть дослідження за планом у  таблиці. Заповніть таблицю на окремому аркуші.

Математика

Тема. Закріплення таблиці ділення на 9

Повторити таблицю ділення на 9.

Ст. 54, №378 – порівняти вирази.

№379 – скласти і розвязати задачу за таблицею.

Ст. 55 , №385 – знайти значення виразів.

Українська мова

Тема. Слова з префіксами з-, с-. 

Ст. 47 вивчити правила.

Ст. 47, впр.133 – списати слова, уставляючи потрібні префікси.

         впр.134 - утворити нові слова за допомогою префіків з-, с-.

 Переглянути відео і повторити правило.


15 листопада

Фізична культура

Організовуючі та загальнорозвивальні вправи.

Різновиди ходьби.

Пересування танцювальними кроками. Танцювальні імпровізаційні вправи босоніж.

Рухливі ігри.

Математика

Тема. Таблиця ділення на 9

Запамятати таблицю – ст.53.

Ст. 53, 372, 375 – записати  розвязання виразом.

№373 – зобразити кілька варіантів ламаної.

№з76 – розвязати рівняння.

Літературне читання

Тема: А. Житкевич «Я слухаю – співає Соломія». Соломія Крушельницькка – гордість України (з вільних інтернет джерел)

Виразно прочитати вірш на с. 32.

Дати відповіді на запитання.

Прочитати текст «Соломія Крушельницькка – гордість України»

Переглянути відео «Соломія Крушельницька – найвидатніша співачка світу».

Дати відповідь на запитання на с.33.

Українська мова

Тема. Перенос слів з префіксами роз-, без-. Вимова і правопис слова "апетит"

Ст. 46 – вивчити правила.

Ст. 46, впр.130 – записати слова, поділяючи їх для переносу.

Музичне мистецтво

Тема. Богатирі в мультиплікації

Про героїзм та відвагу богатирів ми дізнаємося з книжок і фільмів.

Пригодам Котигорошка присвячено мультсеріал, кожна серія якого починається з енергійної маршової пісні

Марші виконує духовий оркестр, до складу якого входять духові та ударні інструменти.

Переглянути пісню з  мультфільму «Пригоди Котигорошка та його друзів». Музика Андрія Соловйова.

Прослухати. Парад героїв. Франческо Пелегрино.

Ст.32 – вивчити назви мідних духових інструментів.

(Труба, тромбон, валторна, туба)

Ст.33  -  вивчити слова пісеньки Котигорошка та його сестрички Оленки.


29 жовтня

Фізична культура

Організовуючі та загальнорозвивальні вправи.

Різновиди ходьби.

Бігові та стрибкові вправи.

Вправи для розвитку витривалості.

Рухливі ігри

 Математика

Тема. Закріплення вивченого матеріалу.

Мета. Вправляти в запамятовуванні таблиці множення числа 8.

Вдосконалювати вміння записувати розвязання задач  поступовим  складанням виразу.

Розвивати память. увагу.

Задача 290

1)   2х5  - коліс у вантажівки.

2)   2х4 – коліс у 4 велосипедів.

3)   2х5-2х4 – на стільки коліс більше у вантажівки.

2х5-2х4=10-8=2 (к.)

Українська мова

Тема. Слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені, які перевіряються наголосом

Ст. 34 – повторити правила.

Ст. 35, впр.97 – списати ті пари, де правильно дібрані перевірні слова, впр.98 – виписати слова з орфограмою, через риску записати перевірні слова.

 Літературне читання

Тема. Передбачення подій у творі за заголовком. За Лесею Храпливою – Щур «Вишивані квіти. Порівняння рис характеру персонажів.

Хороми – так називали палаци Київської Русі.

Русичі – поетична назва жителів Київської Русі.

Ст. 26 – 27, прочитати текст, дати відповіді на запитання.

 Я досліджую світ

Тема. Нежива природа. Різноманітність тіл неживої природи та їх властивості.

 

1 листопада

Музичне мистецтво

Тема. Богатирі в мультиплікації

Про героїзм та відвагу богатирів ми дізнаємося з книжок і фільмів.

Пригодам Котигорошка присвячено мультсеріал, кожна серія якого починається з енергійної маршової пісні

Марші виконує духовий оркестр, до складу якого входять духові та ударні інструменти.

Переглянути пісню з  мультфільму «Пригоди Котигорошка та його друзів». Музика Андрія Соловйова.

Прослухати. Парад героїв. Франческо Пелегрино.

Ст.32 – вивчити назви мідних духових інструментів.

(Труба, тромбон, валторна, туба)

Ст.33  -  вивчити слова пісеньки Котигорошка та його сестрички Оленки.

 Фізична культура

Організовуючі та загальнорозвивальні вправи.

Бігові вправи.

Вправи для розвитку витривалості.

Вправи для розвитку координації.

Рухливі ігри.

Математика

Тема. Закріплення вивченого матеріалу

 

Українська мова

Тема.Слова з ненаголошеними голосними[е], [и] в коренях, що не перевіряються наголосом. Робота з орфографічним  словником.

Ст.38, впр.105 – списати уривок, підкреслити слова з орфограмами.

 Літературне читання

Тема. Наталка ПокладРідний край. Прислівя про Україну.

Ст.29, прочитати, знайти у тексті пестливі слова.

Скласти асоціативну павутинку зі словом Україна.

 

2 листопада

Фізична культура

Організовуючі та загальнорозвивальні вправи.

Вправи для розвитку витривалості.

Різновиди ходьби та бігу.

Вправи для розвитку координації.

Рухливі ігри та естафети.

Математика

Тема. Задачі з буквенними даними

Якщо умова задачі міістить буквені дані, то відповідь записують у вигляді виразу.

Ст.43, №299 – розглянь розв

 Українська мова

Тема. Дзвінкі приголосні звуки в кінці складу перед глухими і в кінці слова.

 

Літературне читання

Тема. Петро Осадчук Попід  гору вється річка.

Ст.30 – виразно читати, заповнити на аркуші таблицю.

 

 3 листопада

Математика

Тема. Порівняння цілого і його частини

 

Я досліджую світ

Тема. Речовини, їх різноманітність, властивості та їх застосування.

Ст.66 - 69, ознайомитись.

Ст.70 – провести досліди з визначення розчинності у воді речовин, які використовують у побуті.

Результати записати в таблицю.

 

4 листопада

Математика

Тема. Таблиця ділення на 8.Продуктивність праці.

Вивчити

Продуктивність праці –це робота, виконана за одиницю часу.

Вивчити таблицю ділення на 8.

Ст.47 ,№321 – знайти значення виразів.

№322 – розв’язати задачу.

Українська мова

Тема. Дзвінкі приголосні звуки в кінці складу перед глухими і в кінці слова.

Повторити – впр 108.

Ст. 39, впр. 111 – списати слова, підкреслити букви, які позначають дзвінкі приголосні звуки в кінці складу перед глухими та в кінці слова.

Ст.40, впр.112 – списати уривок,  підкреслити букви, які позначають дзвінкі приголосні звуки в кінці складу, слова.

 Я досліджую світ

Тема. Вода в природі. Різноманітність водойм. Три стани води.

Розглянути карту океанів – див. форзац 1.

Ст.72 – опрацювати статті.

 

5 листопада

Фізична культура

Організовуючі вправи.

Загальнорозвивальні вправи з мячем.

Вправи для формування навичок володіння великим мячем.

Елементи баскетболу.

Рухливі ігри та естафети.

 Математика

Тема. Рівняння на знаходження невідомого відємника

Розглянути пояснення – ст.47.

Ст.48 №330 – розвязати рівняння за зразком.

Ст.48 №329 – записати лише ті вирази, значення яких більші від 35.

Ст.48, №328 – розвязати задачу.

 Українська мова

Тема. Префікс. Словотворча роль префіксів.

Ст.40 – ознайомитись з правилами.

Ст.41, впр.115 – виписати виділені слова, позначити у них корінь та префікс.

Ст.41, впр.116 – списати тільки ті слова у яких є префікс.

 Літературне читання

Тема. Леонід Каденюк. Порівняння вірша і статті. Прислівя народів світу.

Ст.31 – відгадати загадку, прочитати статтю.

Вивчити прислівя.

 Я досліджую світ

Тема. Колообіг води в природі

Ст.74, прочитати статтю.

Вивчити

Колообіг води – це перетворення води з  одного стану в інший і переміщення її в природі.

За допомогою схеми колообігу води в природі, складіть казку про мандрівку краплинки води з поверхні океану.

Бажаю вам, учні, успіхів!

Комментариев нет:

Отправить комментарий